Grad kao brend

Unapređenje organizacione kulture
22. маја 2017.

Cilj ovog projekta je da pokrene potencijale u gradu/opštini u pravcu stvaranja prepoznatljivosti na tržištu lokacija. Ova prepoznatljivost je osnova za izgradnju, odnosno razvoj snažnog brenda.

Ovaj projekat obuhvata 5 modula:

  1. Obuka;
  2. Istraživanje/analiza;
  3. Planiranje;
  4. Implementacija i
  5. Kontrola.

Snažan brend grada/opštine pozitivno utiče na povećanje stanovništva, povećanje turističkog prometa, na rast investicija, odnosno rast prihoda. Na osnovu toga može se zaključiti da je ovaj projekat izuzetno važan za grad/opštinu. Slično kao i poznato preduzeće, tako i poznati grad, region ili država lakše pronalazi kanale za prodaju svojih proizvoda i usluga, lakše dolazi do najbolje radne snage, do većeg broja posetilaca, turista, investitora i događaja. Isto tako, treba naglasiti da stvaranje uspešnog brenda sprečava gubitak njegove atraktivnosti čak i prilikom većih poremećaja i kriza. Ništa kao poznati brend ne može da istakne gradske specifičnosti i posebna obeležja. Brend grada (opštine) je ono što obeležava i tumači ukupan kvalitet i karakter nekog mesta. Drugačije rečeno, gradovi koji su razvili svoj brend i imaju pozitivan imidž su konkurentniji na tržištima na kojima žele da participiraju.