5 marketing detalja

Unapređenje organizacione kulture
22. маја 2017.
Finansijska dijagnostika
22. маја 2017.

Većina teoretičara, ali i stručnjaka iz prakse, slažu se da se uspešne firme razlikuju od manje uspešnih po određenim detaljima. Menadžeri i zaposleni u firmama, opsednuti operativnim problemima, često nisu u stanju da uoče ove detalje, odnosno propuste (npr. sat u holu firme stoji, sijalica je pregorela, nalepnica na vratima je otpala, cveće se osušilo, natpis je zastareo, prozor je napukao, roletna se iskrivila, službenik na prijavnici je neuredan, tepih je pocepan). Štaviše, oni koji zapaze ove „detalje“ ne preduzimaju ništa da se ovo stanje popravi. Na taj
način, „detalji“ ostaju i narušavaju ugled kompanije. Jedan od načina da se problemi reše je da marketing stručnjaci Visoke škole modernog biznisa dođu u kompaniju, snime stanje i registruju ove ružne detalje. Ne samo da registruju, nego da ne odlaze iz kompanije dok se ne postigne pet unapređenja (dok se ne otkloni pet propusta).