Pripreme za brendiranje Ugljevika

Lopare kao brend
2. марта 2019.

Ugljevik je tipičan rudarski gradić i sedište istoimene opštine u Republici Srpskoj, 20 km istočno od Bijeljine.

Mnogi rudarski gradovi imali su sličnu sudbinu. Otkrićem nalazišta rude počinje njihov rast, ali kada se zalihe rude iscrpe nastupa njihovo opadanje.

Toga je svesno i opštinsko rukovodstvo Ugljevika koje već danas razmišlja o novim pravcima razvoja, odnosno o vremenu kada rudarstvo ne bude više moglo da generiše razvoj grada. Dakle, ovom gradu je potrebno prvo promenti postojeći imidž i poziciju na tržištu lokacija. To je bila osnovna tema razgovora gospodina Vasilija Perića, načelnika opštine Ugljevik i prof. dr Čedomira Ljubojevića, direktora Visoke škole modernog biznisa iz Beograda.

Oni su se složili da je Ugljeviku neophodna brend strategija, kao odraz nove paradigme u razvoju grada. Na kraju je zaključeno da se uskoro ova tema uvrsti na dnevni red Skupštine opštine Ugljevika i da se projekat „Brendiranje opštine Ugljevik“ predstavi odbornicima ovog grada.

Razgovoru je prisustvovao i dr Aleksandar Dejanović, direktor Centra za razvoj projekata Visoke škole modernog biznisa koji je zadužen za operativne pripreme za implementaciju ovog značajnog projekta.

Ugljevik, 28. februar 2019.