Visoka škola modernog biznisa iz Beograda isporučila je Gradskoj upravi Vranja kompletan projekat „Vranje kao brend“ krajem 2018. godine.
Ovaj projekat je obuhvatio nekoliko modula:
(1) Formiranje projektnog tima i program obuke o brendiranju gradova;
(2) Terensko istraživanje o pravcima razvoja brenda Vranja;
(3) Izradu dokumenta „Brend strategija Vranja 2018 – 2023“;
(4) Izradu knjige grafičkih standarda;
(5) Izradu konkretnog plana aktivnosti za realizaciju brend strategije.
Tom prilikom promovisan je i novi logotip Vranja kao i slogan „Vranje – grad koji ima dušu“. Osnovni pravac razvoja brenda Vranja usmeren je ka očuvanju tradicije i kulturnih vrednosti, ali i ka razvoju kreativnih industrija. Usvajanjem brend strategije, Vranje je postao prvi grad u Srbiji koji ima ovakav strateški dokument.
Gradska uprava je posvećena realizaciji postavljenih ciljeva. Nedavno je obnovljena kuća Bore Stankovića, a zatim je i izgrađeno novo gradsko pozorište. Na otvaranju je gostovao ansambl Beogradske opere i izveo predstavu „Koštana“, a ovaj kulturni događaj privukao je veliku pažnju, ne samo Vranjanaca već i gostiju iz drugih gradova.
Osim toga, novi vizuelni identitet Vranja sve je vidljiviji. Novi logotip postavljen je na bilbordima, u kancelariji Turističke organizacije, na autobuskim stajalištima. Centar je ukrašen žutim cvećem, jednim od simbola ovog grada.
Zaista je veliko zadovoljstvo autora projekta u Visokoj školi modernog biznisa kada klijenti primenjuju naša rešenja, odnosno kada se ostvaruju postavljeni ciljevi.