Početak projekta „Bijeljina kao brend“

Održan seminar „Kako kreirati uspešan brend?“
29. новембра 2018.
Uspešno završena obuka za članove projektnog tima „Bijeljina kao brend“
11. децембра 2018.

Bijeljina je prvi grad u Republici Srpskoj, odnosno u Bosni i Hercegovini koji se opredelio da unapredi svoj brend koristeći metodologiju koju je razvila Visoka škola modernog biznisa iz Beograda i koja je zaštićena u Zavodu za intelektualnu svojinu Srbije.

Prema ovoj metodologiji, u početnoj fazi ovog projekta, najznačajnija je obuka članova projektnog tima. Prvi deo obuke uspešno je realizovan 29. i 30. novembra u Bijeljini. Na početku su članovima projektnog tima predstavljeni glavni ciljevi projekta, a zatim su imali priliku da se podsete i prošire svoja znanja o brendiranju, a naročito o brendiranju lokacija.

Program obuke se nastavlja šestog i sedmog decembra, a zatim će početkom 2019. godine biti realizovano veliko istraživanje o brend potencijalima grada Bijeljine.