CILJ SEMINARA
Danas svako od nas prisustvuje raznim sastancima, počev od intervjua za posao, poslovnih sastanaka, timskih sastanaka na kojima se razmenjuju informacije, donose odluke ili rešavaju problemi. Bez obzira da li organizujete i vodite sastanak ili ste samo jedan od učesnika, neophodno je da budete upoznati sa ključnim zakonitostima i pravilima uspešnih sastanaka.
Upravljanje vremenom je takođe jedna od bitnih veština svakog pojedinca koja utiče ne samo na postignute rezultate, već i na balans između posla i slobodnog vremena. Iz tog razloga je važno da savladate ključne tehnike i strategije za upravljanje vremenom, kao i potrebne veštine organizovanja svojih radnih aktivnosti i zadataka.
PROGRAM KURSA
- Kako se efikasno pripremiti za poslovni sastanak?
- Kako organizovati poslovni sastanak?
- Kako voditi poslovni sastanak na pravi način?
- Kako na najbolji način iskazati svoje mišljenje i ideje tokom sastanka?
- Ishod sastanka – pravljenje zapisnika
- Upravljanje vremenom: ključne tehnike i strategije
- Kako eliminisati kradljivce vremena?
PREDAVAČ
dr Jelena Lukić, docent na Visokoj školi modernog biznisa